dinsdag 17 maart 2020

Dankbaar


Hoe kwetsbaar je eigenlijk bent, merk je heel goed tijdens deze bizarre coronapandemie. Eigenlijk heb je, goed beschouwd, bij alles hulp nodig. Van mensen die je helpen het voedsel in de winkels te krijgen, tot mensen die je helpen je laptop in orde te krijgen voor het thuiswerken en als je pech hebt en ziek wordt, mensen die in de zorg werken.

Wat een zegening dat al deze mensen er zijn! En je keer op keer willen helpen, ook als je keer op keer stom bent geweest. Bijvoorbeeld door in mijn geval steeds maar weer uit te stellen om m'n werklaptop even langs te brengen om 'm aan de netwerkkabel te leggen en eduVPN te installeren. 

Groot respect voor de helpdeskmedewerkers die je daar zonder oordeel doorheen slepen, zowel via de chat als aan de fysieke balie. Het was mijn eerste echte contact met mijn nieuwe collega's van de ICT sinds we per 1 januari 'gefuseerd' zijn tot Information Services. En ik houd nu al van ze!

Dus als je me hebt horen klappen vanavond om 20 uur, was dat mede voor hen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke tekst Monique!
Groetjes Wilke

Festina Lente zei

Dank je, Wilke!