maandag 29 april 2019

Lila


De afgelopen week was er een van vijftig kleuren lila voor mij. Ten eerste omdat ik voor het eerst in m'n leven de LILAC-conferentie bezocht heb. Ten tweede omdat ik daar met een paarsgekleurd vliegtuig heen gevlogen ben en ten derde omdat de seringen op de campus van de universiteit van Nottingham prachtig in bloei stonden. En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.

Het belangrijkste is echter dat de conferentie geslaagd was en de twee presentaties die ik gegeven heb ook. Verder heb ik Robin Hood ontmoet. Of die echt bestaat? Ja, in Nottingham wel en hij leidt je rond in de stad die ooit de trotse bezitter van de naam Snottingham was. Poor them.

Een volgende keer zal ik je er meer over vertellen, maar eerst even bijkomen van de reis die een onvermoed lange terugreis kende.

Stay tuned!

Geen opmerkingen: