vrijdag 26 juni 2015

Festivalgezin


Poeh, poeh, we beginnen hier thuis wel echt een festivalgezin te worden. Niet dat dat heel speciaal is, want volgens mij zijn er inmiddels heel wat festivalgezinnen in Nederland.

Er zijn ook heel wat festivals.

Het begon met mijn dochter; die ging naar Pinkpop. O ja, daar was ik ook zo'n 30 jaar geleden. Ik heb er zelfs nog (maar liefst) drie foto's van - foto's waren nog duur in die tijd:


Waarom er geen foto van The Cure of The Cult bij zit, weet ik ook niet. Waarschijnlijk zijn de foto's van die bands mislukt omdat ze 's avonds optraden of we te ver van het podium af stonden.

En inderdaad, we liftten daar toen nog heen (mijn dochter nam gewoon de trein). Waarom ik op blote voeten was, weet ik ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat mijn schoenen gestolen waren?

Vorig weekend ging mijn zoon naar Defqon (en haalde daarmee de krant; achteraf weliswaar, toen hij samen met z'n vriendin gespot werd bij het bepakt en bezakt naar huis lopen; een sfeerimpressie daarvan).

En vanavond ga ik naar Down The Rabbit Hole.

Ik weet zeker dat mijn man volgend jaar ook meegaat (of ook zelf een festivalletje van zijn gading uitzoekt ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Super schattig - jullie liftend naar Deventer :)

Gr Norma

Festina Lente zei

Ja, lachen hè....nostalgie!