Als je een blogkermis hebt georganiseerd over reclame, mag je er ook best eens reclame voor maken, nietwaar?
Hierbij dan. Er zijn al twee bijdragen, namelijk van Johan (bibliotheekklant) en van Edwin (bibliotheekprofessional).
En er mogen er best nog een paar bij! Dan kunnen we de (on)mogelijkheden tenminste vanuit meerdere invalshoeken bekijken!
Overigens geldt de blogkermis niet alleen voor reclame in openbare bibliotheken (zoals enkele van mijn collega's dachten), maar ook voor reclame in universiteitsbibliotheken. Wat bijvoorbeeld te denken van Kluwer muismatjes, een Elsevierzaal of digiborden van Swets?
Zie hier het oorspronkelijke bericht:
http://theeheeftzoveelcharme.blogspot.com/2011/03/bibliokermis11-bibliotheken-en-reclame.html
2 opmerkingen:
Gisteren begonnen met mijn bijdrage.
Ha, mooi; een kermis met maar 2 deelnemers is ook zo levenloos....
Een reactie posten