woensdag 16 februari 2022

Gewoon massagemodel


Toen mijn favoriete masseur Denis vroeg of iemand misschien model wilde staan (eigenlijk dus meer liggen) voor zijn nieuwe website en daar een gratis massage voor in het vooruitzicht stelde, heb ik me daar natuurlijk meteen voor aangemeld: alles voor een gratis massage!

En tot mijn grote verbazing werd ik uitgekozen. 'Je bent ondanks al je uniciteit namelijk zo heerlijk gewoon, en dat past goed bij Gewoon Ontspannen (de naam van zijn salon)'. Een twijfelachtig compliment uiteraard, maar ik vond het fantastisch om te doen en ik kreeg er in feite twéé gratis massages voor: een tijdens de opnames en daarna nog een extra gratis. 

Typisch Denis, altijd gul in z'n beloningen.

Ook zonder dat ik voor hem model zou hebben gestaan (gelegen) zou ik hem trouwens als masseur aanbevelen: geen poespas, gewoon een goede en professionele massage met ruim de tijd voor een prettig voor- en nagesprek. Hij is altijd goed gehumeurd, geïnteresseerd in je wel en wee, kan goed luisteren en zelf ook leuk vertellen. Dat maakt dat je je al helemaal op je gemak voelt - soms zelfs met een grote smile op je gezicht - voordat je op de tafel gaat liggen. En daarna kom je onder zijn vaardige handen al vrij snel in een heerlijk diepe ontspanning. Ik zou zeggen: probeer het zelf eens. Wellness zoals wellness bedoeld is.

Zie hier de website en oordeel zelf of het gewoon genoeg is. 

* Zelf vind ik een massage nog altijd heel bijzonder, lux en weldadig trouwens, maar dat terzijde.

Geen opmerkingen: