zondag 20 oktober 2019

Beatles en Bommen


Aangezien ik toch in een sportieve bui was door al dat fietsen, heb ik het vanmorgen op kunnen brengen de sportschoenen aan te trekken en op zondagochtend (!) te gaan sporten. Wat ook mee hielp: er was een speciaal event, namelijk Bommen op de Beatles.

En het was heerlijk! De trainer had - geïnspireerd door speciale De Wereld Draait Door aflevering - bedacht het hele album Abbey Road af te spelen. En springen, huppelen, joggen, crunchen en lungen maar!

Het voelde heel natuurlijk te sporten op die Beatles, alsof ze de muziek er speciaal voor geschreven hadden. Ze moesten eens weten! Maar het kan natuurlijk ook dat het aan de instructeur lag, dat die de oefeningen heel precies uitgekiend had. Ik denk dat menigeen de rest van de dag de elpee aan het grijs draaien is. Ik wel in ieder geval. Want wat een sfeertje was het!

Over twee weken een U2 - Bom special. Toch maar weer een bloody sunday voor opofferen?

3 opmerkingen:

harrieknip zei

Bij Fred van Lent, denk ik. Daar spin ik bij op dinsdagochtend. Misschien op dezelfde muziek (deed hij ook bij de stones)

Festina Lente zei

Ja, zeker bij Fred van Lent! Jammer dat hij binnenkort met pensioen gaat!

harrieknip zei

Zeker!