zaterdag 10 december 2016

Half miljoen views


Blogmijlpaal: een half miljoen views. Ik moest daar toch even van slikken. De top vijf van de meest bekeken blogstukjes van mijn hand is nog bijna dezelfde als die van vijf jaar geleden, ware het niet dat er twee nieuwe bij zijn gekomen: statistieken en dikke kont is dom. Maar dat zijn dan ook epische titels voor verhaaltjes....

Over de bezoekers kan ik niet veel zeggen, omdat ik 'get clicky' niet meer geïnstalleerd krijg. Dat is wel jammer natuurlijk. Gereageerd wordt er ook niet meer zo veel als in de begindagen. Concurrentie van Facebook en Twitter. Is dat erg? Nee, ik blijf plezier beleven aan het schrijven van stukjes. En aan jullie, my darlings.

2 opmerkingen:

Marina Noordegraaf .... zei

Wauw! En met veel plezier heb ik aan die views bijgedragen

Festina Lente zei

Dank je #lief!