zondag 10 januari 2016

Snipverkouden


He bah, ben ik me sinds woensdag toch snipverkouden. En ik vermoed dat ik dat die verkoudheid in de dagen ervoor heb opgelopen en wel tijdens de nieuwjaarswensen.

Moet ik niet meer doen dus: mensen een gelukkig nieuwjaar wensen. Want daar word ik blijkbaar heel verkouden van. Wat voortaan wel zou kunnen: dat we bij het wensen van een gelukkig nieuwjaar allemaal mondkapjes voordoen en plastic handschoenen aantrekken. Dat zal me pas een zalig nieuwjaar zonder loopneus en genies voor iedereen worden....

* het gaat inmiddels gelukkig al beter

2 opmerkingen:

Wim zei

Tja, nieuwjaar wensen, dat kan inderdaad best wat minder uitbundig.

Ik zag laatst een trouwkaart, waarop expliciet vermeld stond "niet zoenen".
Een collector's item :)

Festina Lente zei

Hahaha, niets waard idd, al die intimiteiten!