zondag 15 februari 2015

Voorpret


Na het zien van de film 20.000 days on earth kun je volgens mij eigenlijk nog maar één gedachte hebben: ik moet naar een concert van Nick Cave.

En laat ik nou (dankzij angel Karen) gaan in mei! Op de eerste rij nog wel, de rij waarvan hij in de film zegt dat hij er altijd het meeste en beste contact mee heeft tijdens z'n concerten, wat op zich niet onlogisch is.

En omdat de NTR zo vriendelijk was het vrijdag uit te zenden en vervolgens op uitzending gemist (uur van de wolf) te zetten, kan ik een hele lange voorpret hebben. Wat een luxe...

Interview door Jaap Boots over de film 20.000 days
Nog een interview, waaruit onder andere duidelijk wordt dat de moeder van Cave bibliothecaresse is (en zijn vader literatuurdocent)

2 opmerkingen:

Wim zei

Gefeliciteerd!

Groetjes, Wim (met enige jaloezie)

Festina Lente zei

Ik zal aan je denken...!