donderdag 26 september 2013

Brands met boeken op reis


Erg leuk, die serie Brands met boeken op reis. Lekker relaxed sfeertje, bij de schrijver op bezoek. Tot nu toe zeer genoten van bijvoorbeeld de uitzending met Knausgard, aan wiens boeken ik helaas nog niet toegekomen ben.
En natuurlijk afgelopen zondag van die met David Sedaris, die ik ook al geweldig vond in Nova College Tour en wiens boeken ik sindsdien verslonden heb:

Get Microsoft Silverlight
Bekijk de video in andere formaten.


Vreemd genoeg kan ik de afleveringen van Brands met boeken op reis met behulp van uitzending gemist niet embedden, dus behelp je met de links in dit geval!

4 opmerkingen:

E* zei

Lijkt het in die zin ook op Zomergasten?

Festina Lente zei

Misschien, maar daar zitten fragmenten in die niet van de VPRO zijn en dat is bij deze afleveringen niet het geval.

katharina zei

Inderdaad: wat een mooie interviews. Ik hou van Wim Brands.
Gisteren een recensie in NRC, 4 bolletjes, over het net uitgekomen boek van Knausgard, Nacht, mijn strijd 4.
Nooit nog gelezen. Misschien genoeg aan eigen familie?

Festina Lente zei

Haha, wellicht ter relativering?