woensdag 15 augustus 2012

Voor eeuwig verbonden?


Zijn mijn dochter en ik nu voor eeuwig verbonden sinds we ooit een Apple-acount hebben gedeeld, omdat zij mijn iPod Touch overkocht en zij mijn Apple ID voor het gemak een tijdje deelde? Het begint erop te lijken....

Want toen zij een nieuwe iPod Touch kocht en een nieuwe Apple ID invoerde op háár naam, kon ik niet meer bij mijn apps. En toen ik de ID op mijn iPad weer terugveranderde naar mijn e-mailadres, kon zij niets meer op haar iPod downloaden.

Wat is dit voor een waanzin? En ik was nog wel zo'n grote Applefan geworden de laatste paar jaar. Maar van dit soort geintjes word ik nerveus. Want we willen ook wel eens iets voor onszélf.

2 opmerkingen:

gerke60 zei

Je hebt haar laten eten van de "appel" boom van de kennis van goed en kwaad,....... dus :-))

Festina Lente zei

Nog niet aan gedacht; zou de bedrijfsnaam daar op gebaseerd zijn?