vrijdag 16 maart 2012

Recente volger op twitter


Prachtig vond ik 'm, de tweet van Nora van Dam, aka @SwithaRo dat ze ook een onthaal wilde net als nieuwe volger Gerke (en alle andere volgers voor hem) op mijn weblog. En natuurlijk maak ik voor haar een uitzondering!

Nora heb ik leren kennen via een tweet die ze stuurde naar aanleiding van mijn stukje over Herakles. Zij is 'multidisciplinair theatermaakster met uitglijders naar Beeldende Kunst'. Verder schrijft ze ook nog eens gedichten en verhalen. Een zeer creatieve geest dus! En nee, ze werkt niet bij een bibliotheek. En de volgersverwelkomingen zijn in tegenstelling tot wat Nora denkt niet alleen weggelegd voor biebmensen. Integendeel, ik heb alle mensen lief! (klik maar eens op het trefwoord 'volger' onder het bericht en je zult zien dat ik gelijk heb....)

Welkom dus Nora!

Nog een klein berichtje over Gerke: dat is dus geen vrouw, zoals ik abusievelijk dacht (beetje dom hè). En hij heeft me doen blozen door een berichtje over mijn weblog en verwelkoming op zijn weblog te plaatsen. Dit soort dingen maakt dat je zo rijk wordt van bloggen! (Iets met kleine moeite, groot plezier en zo).

2 opmerkingen:

gerke60 zei

Monique: spoken words fly away, written words remain :-)
Gerke

Festina Lente zei

Precies!