zondag 29 mei 2011

NK schooldammen

Gisteren was ik met mijn dochter in het (mooie) gat Brandwijk. Daar werd namelijk het NK schooldammen georganiseerd. Het team van mijn dochter maakte enige kans op de titel, maar helaas, ze werden derde. Nou ja, nog knap hoor!

En nu? Nu is het klaar voor mijn dochter. Ze wil definitief van dammen af. Ze vindt er namelijk al een tijdje helemaal niets meer aan en we hebben haar met de grootste moeite kunnen oppeppen voor dit toernooi. En het was nog wel zo'n mooie zaal, in 'Grieks/Romeinse sfeer' (maar cappuccino schenken ho maar).

Nee, niets mag meer baten. Het is uit tussen Mandana en dammen.

2 opmerkingen:

Reintje Senders zei

Tja, als ze richting pubertijd gaan, gaan ze een eigen willetje ontwikkelen.

Festina Lente zei

Precies. Aan de ene kant is dat prettig en goed, maar soms is het even slikken. In dit geval vind ik het jammer. Maar begrijpelijk.