maandag 9 mei 2011

Give away gewonnen

Nou, dat is ook mooi! Ik, die nooit iets win, heb gewonnen bij de give away van Tussen HAAKjes. In het blogbericht staat beschreven hoe de procedure is geweest: supereerlijk.

Dus binnenkort krijg ik iets opgestuurd dat op een doos lijkt. In de linkerbovenhoek staat een plaatje met een jongen met rugzak die op de fiets stapt en zwaait en op de achtergrond Amsterdamse gevels. Ben zo benieuwd!

Leuk idee trouwens, zo'n give away. Wie weet organiseer ik er binnenkort ook wel een. Fun!

4 opmerkingen:

Astrid zei

Haha, je gaat een fantastisch kaartspel krijgen uit de oude doos: stap op! Als kind grijsgespeeld en vorig jaar weer gekregen. Een echt familiespel, leuk!

Festina Lente zei

Dat klinkt hartstikke leuk. Ik kende het niet; wij hebben hier thuis vooral het euro zakgeldspel gespeeld. Lijkt er een heel klein beetje op zo te zien. En ook zo echt Hollands! Love it!

Iudith zei

Het is onderweg, vanavond gepost, dus vrijdag daar denk ik!

Festina Lente zei

Can't wait!