vrijdag 18 maart 2011

Even voorstellen....

Nieuwe voorstelronde en wel voor de nieuwste nieuweling op dit weblog: Joost Heessels. Joost ken ik een beetje via twitter, alwaar hij beloofd had op de blogkermis over reclame te reageren. En dat gaat-ie vast binnenkort doen, net als de rest! (er is nog maar 1 reactie, ahum).

Joost geeft meer prijs op het world wide web dan Judith, maar is dan ook informatiemedewerker.

Zoals ik al meldde, zit Joost op twitter. Daar staat al een mooie biografie in steekwoorden: Medewerker informatieservice/ Hard lopen/ Single/ Levensgenieter/ Lezen/ Hobby Kok/ WAJONG Netwerken/ web 2.0/ cultuur/ Schrijver/ conceptdenker/ WAJONG.
Need I/he say more?

Nou een beetje dan. Joost is ook aanwezig op bibliotheek 2.0. Daar leren we dat zijn woonplaats 's Hertogenbosch is, en hij werkzaam is voor de bibliotheken Eemland en zijn favoriete bibliotheek die in Den Haag is. Tevens is Joost actief op Facebook. O ja, en hij heeft ook nog een eigen weblog: de informatiemakelaar. Daar kun je veel leren over zijn (progressieve) ideeën.

Welkom hier, Joost!

2 opmerkingen:

Joost Heessels zei

Leuk om mij op deze manier voor te stellen. Het webblog komt er aan, zoals beloofd, echter die WAJONG achter mijn naam staat er niet voor niets, heb niet altijd de juiste hoeveel energie om de dingen te kunnen doen die in mijn hoofd zitten.
greetz
Joost

Festina Lente zei

Ha Joost; ik zie bloggen nu eenmaal als een feestje en op feestjes stelt men elkaar voor toch?
En die 'aanmaning' voor de blogkermis was natuurlijk maar een plaagstootje; lijkt me lastig, dat energiegebrek als je zo vol ideeën zit! Maar hulde voor je enthousiasme en inzet!