zaterdag 19 september 2009

Hoe laat is het?

Sinds ik Get Clicky heb (mijn nieuwste hobby, zeer tot ongenoegen van mijn bloggende kamergenoot, die 'm maar mooi ook zelf geïnstalleerd heeft), kan ik zien via welke zoektermen mensen op mijn weblog komen. Meestal zijn dat de gasten die na 10 seconden of minder weer vertrokken zijn, omdat ze informatie zoeken die ik ze niet kan bieden.

De meest voorkomende zoekterm waardoor mensen op mijn weblog komen is vreemd genoeg: 'hoe laat is het'? Dat vind ik erg grappig, want daaruit blijkt dat mensen op Google zoeken naar de tijd. Het zouden natuurlijk ook marsmannetjes kunnen zijn die gehoord hebben dat ze op aarde een machine hebben waarmee je het antwoord op alle vragen kunt krijgen en die dat dan op die manier testen.

Middels het schrijven van dit stukje zal deze verwijzing overigens vanzelf nog vaker voorkomen.

De laatste dagen komen mensen trouwens ook via de zoekterm 'voddenkoptax' op mijn weblog terecht. Nu is dat natuurlijk een woordspeling van mijn kant op het door Wilders gebezigde 'kopvoddentax', maar niet beter wetende mensen zoeken er toch op. Heerlijk amusant vind ik dat.

Sorry!

Geen opmerkingen: