vrijdag 10 juli 2009

Het was me het weekje wel!


Het was me het weekje wel! Dat komt met name omdat er van alles gedaan moest worden voor het afscheid van mijn zoon op school. Er moest een liedje geschreven worden, er moest een gedichtje geschreven worden,er moest een decor gemaakt worden, tussendoor moest er ook nog afscheid genomen worden van de judoclub, er moesten foto's gezocht worden, er moest overlegd worden....

En gisteravond was het dan zo ver!

De afscheidsavond voor mijn zoon en de rest van groep 8 (10 jongens en 2 meiden). Mooie musical, mooie toespraken, mooie liedjes, mooie gedichtjes. En een mooi eindfeest, waar ik nèt iets te enthousiast aan deelgenomen heb.

Het was maar goed dat ik vandaag maar een half dagje hoefde te werken, zeg maar.

5 opmerkingen:

katharina zei

Drukdrukdruk, Festina!
En nu even helemaal niets, beentjes gestrekt, verwend worden door man en hup een welverdiende vakantie. Toch?
En zoonlief, hoe reageerde hij op het afscheid nemen van deze fase?

Festina Lente zei

Precies! Maar welverdiende vakantie: nog 2 weekjes wachten!

Zoonlief zweefde! Leeft nu in een soort roes!

Festina Lente zei

O ja, en om de roes te versterken, heeft hij vanavond en morgenavond een feest bij zijn 2 beste vrienden, respectievelijk Daan en Daan. Party!

katharina zei

En Gij ook Festina, leven in een roes: Genade is dat.
Ik neem er een op.

Festina Lente zei

Proost!