zaterdag 20 juni 2009

Douchen met handschoenen

Ik douche sinds kort met handschoenen. Niet omdat ik een plotselinge aanval van smetvrees heb of zo, maar omdat dat goed voor je lichaam schijnt te zijn. Scrubben heet dat, douchen met handschoenen. Ik ben dit gaan doen omdat ik een setje kado kreeg van een van mijn beste vriendinnen.

Door het scrubben worden allerlei dode huidcellen verwijderd, krijg je een betere doorbloeding, eventuele rimpels worden gladder gemaakt en het kan helpen tegen puistjes.

Na het scrubben moet je je goed insmeren met een lekkere bodylotion. That's the nice part.

Maar ik blijf het een raar idee vinden: douchen met handschoenen. Als ik ze aantrek, heb ik een beetje het gevoel dat ik een operatie ga verrichten.

Mensen, probeer het eens uit, zou ik zo zeggen. Dan weet je wat ik bedoel! De beloning: een strakke huid.

Geen opmerkingen: