donderdag 7 mei 2009

Cultuur op de campus

Ongeveer een jaar geleden heb ik me geabonneerd op de wekelijkse nieuwsberichten van Cultuur op de campus. Niet dat ik de activiteiten van de club vaak bezoek, maar ik vind het wel leuk om te zien wat er allemaal te doen is.

Zo worden binnenkort de voorrondes van het NK luchtgitaarspelen gehouden. Ik wist niet dat daar Nederlandse kampioenschappen voor bestonden! En pas hadden ze een ballenbios (een interactieve show waarbij het publiek betrokken wordt bij het kiezen van de film door het gooien van ballen naar de favoriete titel in een mega-ballenbak).

En vooral: het wordt eens interessant om de dies-viering van de uni op 14 mei te bezoeken: er zijn gratis optredens van Milow, de Staat, Roosbeef, Marike Jager, Giovanca en Hit Me TV: grote namen! In de Gelderlander werd er al openlijk getwijfeld of de bezoekersstroom in toom kon worden gehouden bij zulke bands (De kop van het artikel: toppers op gratis festival universiteit: ha, lekker niet DIE toppers, denk ik dan).

Wat is er toch veel te doen! Anders had ik dat allemaal niet geweten! Goed werk, CodC!


Geen opmerkingen: