vrijdag 13 februari 2009

Zwarte zwanen

Beste Geert,

Het vermoeden had ik eigenlijk altijd al, maar nu weet ik het zeker: je hebt vroeger op school gewoon niet goed opgelet! Als er liedjes gezongen werden, zat je alleen aan de peroxidatie van je haardos te denken. Anders had je het kunnen weten:
Witte zwanen, zwarte zwanen,
wie gaat er mee naar Engeland varen,
Engeland is gesloten, de sleutel is gebroken....
En, hoe voelde het om ergens niet toegelaten te worden?
Je kunt beter je geluk beproeven in Italië, zoals Malou van Hintum afgelopen week betoogde, en een ander geloof belachelijk maken. Dat zal weinig moeite kosten, gezien de ontwikkelingen van de laatste weken.

En nu ga ik lekker een warme trui aantrekken, om me te beschermen tegen je kilte. Of het zal helpen weet ik niet.

Geen opmerkingen: