donderdag 18 december 2008

Drie dagen ontspannen voor kerst

Drie dagen ontspannen voor kerst. Kent u die uitdrukking? Ik moest daar pas weer aan denken toen ik de details voor het weekendje in het NIVON-huisje waar ik me voor had opgegeven thuis kreeg gestuurd. Het gaat dus echt gebeuren! Ik ga vanaf morgen drie dagen ontspannen voor kerst! Ik heb me in september meteen al opgegeven toen ik het programma zag: een weekend wandelen, yoga, wijntjes drinken, lekker eten en voetmassaage naar keuze in een prachtige omgeving en prettig gezelschap. Yes! Ik weet niet of ze ook eau des carmes of geuzelambiek hebben, of misschien wel getonsureerde benedictijnenabten met gebronsde armen, maar ik ga gewoon en zie wel wat er van komt. Ik ga jullie wel missen als ik gebadderd en wel gezeten naast mijn zojuist bij het kerstpakket gekregen radboudslippertjes bij het haardvuur een voetmassage ontvang!

http://www.nivon.nl/

Geen opmerkingen: