maandag 10 november 2008

yoga gaat voor

Vandaag geen tijd voor de blog: yoga gaat voor! Ik zou na de yogales (= een potje slapen volgens mijn man) nog wat kunnen melden, maar meestal heb ik geen zin om de door yoga verkregen innerlijke rust te verstoren en zeker niet met digitale perikelen.
Morgen zal ik wat schrijven over de Volkskrant.

Nagekomen bericht:
We hebben weer in de meest onmogelijke kronkels gelegen bij yoga; we werden honden, katten, vogels, vliegen, kamelen en weet ik wat niet meer; en last but not least moesten we ook nog cobra's worden; dat deed me denken aan het stukje video dat ik dezelfde dag in de Gelderlander online had gezien over de reptielenbeurs (zo'n beurs waar Marianne Thieme beter niet voor uitgenodigd kan worden) http://www.gelderlander.nl/video/regionieuws/article4009536.ece (zie met name het voedsel)

Geen opmerkingen: