zondag 16 november 2008

lange berichten of korte berichten?

Wel een lang bericht zeg, dat van gisteren. Zou er eigenlijk een etiquette bestaan wat betreft de lengte van weblogberichten? Korte, bondige en leuke berichten zijn natuurljik leuker om te lezen, vooral als er een foto bij staat. Bij mij komt dat nog wel, voorlopig houd ik het bij tekst. Dat is vast een beetje ouderwets. Maar mensen moeten zich daar gewoon doorheen ploegen, vind ik. Later worden ze dan beloond met foto's.
En - om terug te komen op de lengte - als je nou zou proberen om een roman te schrijven op zo'n weblog, zou dat ook zo maar kunnen? Dat wordt dan wel doorwerken, want het moet er in 1 dag op staan; het wordt een beetje lelijk als er iedere keer een datum tussen verschijnt.
Kort, puntig en met afbeelding, dat is vast het best voor het lezersplezier. Maar ja, ik verafschuw nu eenmaal marketing en marketingideeën, dus ik HOUD ME ER LEKKER NIET AAN.

Geen opmerkingen: